Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебание при избор..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колебание при избор..

    Здравейте колеги, нов съм във форума затова ако нещо не съм направил правилно, не ме линчувайте
    Та на темата..намислил съм да си взема Алфа, спрял съм се на 147(Фейслифт) и 156(фейслифт) след 2004-та които са..колата ще е дизел на 100%, ако може да ми кажете мненията си за двете коли, как са за обслужване поддръжка мотори и окачванията..като цени
    Принципно съм се спрял на 1.9JTDM-150 и 2.4-150..но може и да ме разубедите?
    Благодаря предварително!

  • #2
    Привет колега! Не си купувай Алфа, много се чупят и постоянно ще си на тръни. Постъпи като мен, имах три Алфа 156 (две бензинови и една дизелова) и минах на VW Golf, изключително здрав автомобил, не се чупи и частите са евтини. Да, знам че сега ще почнат да те убеждават колко здрава и надеждна е Алфата, но ти не се връзвай, казвам ти: Алфа Ромео се чупи много! Ако искаш постоянно да си в разходи и без кола - хвърляй се смело.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      BADMIN не го слушай !
      Вечна машина НЯМА. Взимаш това което ти хареса радваш му се и когато се счупи го сменяш. Имал съм 2 немски коли сега карам Алфа 147 и съм щастлив. След тази кола ще си купя друга Алфа.

      dansguardian имам комшия майстор на коли. Той казва че марката не е от значение. Всичко зависи от предишния собственик
      Last edited by consol; d.m.y г., 19:31.

      Comment


      • #4
        Има изписано за конкретните мотори доста...хубави,надеждни с доста потенциал.
        По-скоро се ориентирай към модела. 147 е по-малка от към багажно ,по-лека и подрусва спрямо 156....поне при мен 156 с черен айбах и 225/45/17 возеше много по-комфортно от 147-цата ми със стокови пружини и 205/60/16.Много зависи какво търсиш и към какво се стремиш.Сега на 147 съм с червен айбах и 225/40/18.....подрусва,но няма две добри
        Ако тия неща не те интересуват,просто търси най-читавата и запазена.....каквато и да е тя.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          Първо се бях зарибил само на 147мицата, че искам бИгачка..но в последствие гледах и 156тица и тя доста ми хареса та затова се и чудя..

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от BADMIN Покажи съобщение
            Здравейте колеги, нов съм във форума затова ако нещо не съм направил правилно, не ме линчувайте
            Та на темата..намислил съм да си взема Алфа, спрял съм се на 147(Фейслифт) и 156(фейслифт) след 2004-та които са..колата ще е дизел на 100%, ако може да ми кажете мненията си за двете коли, как са за обслужване поддръжка мотори и окачванията..като цени
            Принципно съм се спрял на 1.9JTDM-150 и 2.4-150..но може и да ме разубедите?
            Благодаря предварително!
            Привет и добре дошъл във форума.

            За съжаление не мога да дам съвет за мултиджет мотора, тъй като моята 156-ца е малко по-старичка, но дори в този си вариант (сток, без никакви подмени на турбо, разпръсквачи и чипове) върви доволно и дава приличен разход и в града, и извън него. С този въртящ момент предполагам по-новите им разновидности ще имат доста тяга дори без ремап. По принцип всички JTD мотори са доста здрави, стига да им сменяш консумативите навреме, така че щом си се ориентирал към дизела, проблемите ще са малко (ако ги има изобщо).

            За окачването знам обаче, че е малко по-друга бира - скъпичко е и бързо се разтропва по нашите хубави пътища. Аз за 5000 км (половината изминати в дупки и кратери) проблеми все още нямам, така че нито мога да потвърдя, нито да отхвърля твърденията на колегите. Няма вечни неща, всичко се чупи и се прави, тъй че давай смело напред и не се плаши. За глезотии, интериор и екстериор няма да ти говоря щом твърдиш, че си се возил.

            Успех в избора и да се похвалиш, като я купиш.
            Last edited by sollider; d.m.y г., 17:28.
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

            Comment


            • #7
              Сега като гледам 156тиците, м/у 2.4-150 и 1.9-140, няма голяма разлика(да не кажа никаква) при нютони и ускорение..тоест трябва да вървят д/г на едно, НО в разхода разликата е видима..какво ще кажете за този 1.9-140?

              Comment


              • #8
                Аз бих ти предложил да гледаш коли (и 156 и 147 след 2003) и каквото ти изпадне запазено на добра цена от тези двигатели да вземеш него, а не сега да се ограничаваш към 1 тип кола/двигател, щом нямаш претенции. Попринцип 2.4 звучи много по-яко от 1.9, за мощност няма смисъл да говорим все пак единият двигател е с 1 цилиндър повече ...
                Fiat Bravo II 1.4 16v

                Comment


                • #9
                  Аз като собственик на 156 2.4 150 коня бих казал, мотора приляга перфектно на автомобила, няма замисляне, няма момент в който да няма мощност. Разхода ми е сравнително добър м/у 6 и 7 на 100 км. като карам колата само извън градско. Преди да си купя такава слушах как горяла 4-5 и не вярвах. Убедих се че може да гори 5 но трябва да съм сам в колата и да карам с не повече от 90, та това което искам да кажа е че мотора знае 2 и 200, ако не се зориш много ще ти даде добър разход. Като обслужване колата си има своите тънкости, но определено поддръжката не е особено скъпа. Колата ми е на 278000 реални км и определено не и личат и според мен мотора има още много ресурс . Не се подлъгвай на малките километропоказания и нека не те плашат големите. Бях много скептичен в началото че е на толкова километри, но след като си направих проста сметка се успокоих, защото колата е внесена от Германия и според мен е нормално да е минавала средно по 21 000 км годишно, пък и по добре да знам на колко е наистина отколкото да гадая. Та така, малко се отплеснах. Ако имаш някакви въпроси, можеш да ми пишеш винаги Пожелавам ти да откриеш твоя автомобил скоро
                  94' Fiat Punto 1.2 Rosso Swift
                  03' Alfa Romeo 156 SW 2.4 jtd Nero Metallico

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BADMIN Покажи съобщение
                    Здравейте колеги, нов съм във форума затова ако нещо не съм направил правилно, не ме линчувайте
                    Та на темата..намислил съм да си взема Алфа, спрял съм се на 147(Фейслифт) и 156(фейслифт) след 2004-та които са..колата ще е дизел на 100%, ако може да ми кажете мненията си за двете коли, как са за обслужване поддръжка мотори и окачванията..като цени
                    Принципно съм се спрял на 1.9JTDM-150 и 2.4-150..но може и да ме разубедите?
                    Благодаря предварително!
                    Без разлика в цените на обслужване и консумативи. Железен мотор, окачването отдавна не е скъпо, но ако искаш да караш 100 000 км без да го сменяш в България няма да стане. Всяка кола има плюсове и минуси , на алфата минус е само ходовата част , но не е болка за умиране. Мятай се смело.
                    Голфовете и аудита и т.н. никога , ама никога не се чупят. Купиш ли голф ще трябва да го караш до гроб. Ще ти омръзне след 20-30 години и как ще издържиш не знам.
                    Last edited by ivo_63; d.m.y г., 19:35.
                    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                    Peugeout 2.2 HDI 133+++
                    Alfa 159 +++ next

                    Comment


                    • #11
                      Добре си се спрял на дизелова алфа. Моторите са здрави, нормални каото цена при обслужване. Слабото звено и на 2та модела е окачването, по точно предното. Ако го сменяш със сухабви части (да знаеш че ще изкараш години с него дори и по ншите пътища) трябва да оставиш не малка сума. Но вече поне има много евтини заместители, който вършват работа (колегите ползва въпросните Atec носачи ще дадат примери в цифри изминати километри). Лично за мене нещата са така - искаш здрава и евтина кола, вземаш голфу (може и грам екстра да няма). Искаш красива кола, с спортен дух и много екстри, ама малко по чуплива, вземаш една от алфите, който си харесал.
                      А то вече с кола 2ра употреба, всичко е на късмет. Успех с покупката и вземи това което би те радвало и би те карало с кеф да го караш.
                      Алфа Brera 2.2 JTS 185 к.с. - новото бижу
                      Алфа GT 1.9 JTD 16V 150 к.с - бившата красавица
                      Алфа 147 1.9 JTD 8V 115 к.с. + чип ~140 коня под капака бивша красавица
                      Алфа 145 1.9 JTD 8V 105 к.с - първата любов

                      Comment


                      • #12
                        алфата е любов и е прилично здража и даваща много от себе си кола.Аз имам 166 2,4жтд която върнах от оня свят и мога да кажа,че мн и се радвам и я карам всеки ден макар и да е на 14 години е доста по-добра като поведение звук и обзавеждане и наи-вече като цена и поtдръшка поне в Белгия.Но всеки си има предпочитание и различен поглед върху нештата.Мерак цена няма.С читава потдръжка и свестен стопанин всяка кола ще е благодарна.За това си вземи това което на тебе ще ти хареса но с петака ще се гордееш успех

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, за да не пускам нова тема, питам тук, а може и на колегата да му е полезно да знае. Та, 1,9 GTD 16 клапана, 140 коня мотора мултиджет ли моторчето или си е само 16 вентилка? И има ли от тези мотори много в България, че един майстор се изказа, че били едва ли не 2-3
                          Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от tym56 Покажи съобщение
                            Колеги, за да не пускам нова тема, питам тук, а може и на колегата да му е полезно да знае. Та, 1,9 GTD 16 клапана, 140 коня мотора мултиджет ли моторчето или си е само 16 вентилка? И има ли от тези мотори много в България, че един майстор се изказа, че били едва ли не 2-3
                            Не знам дали правилно разбрах въпроса ти, но 16-клапановите мотори са 140 коня. Само кросвагона е 150 16v.
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                            Comment


                            • #15
                              Мулти джет има и 120 кс, мотора изобщо не е рядък, майстора ти не е виждал много коли. Монтира се и на Фиат.
                              Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                              Peugeout 2.2 HDI 133+++
                              Alfa 159 +++ next

                              Comment

                              Working...
                              X